Πέρα από τις αρμοδιότητες καθαρισμού και συντήρησης, η εταιρεία μας αναλαμβάνει την ευθύνη  διάθεσης προσωπικού σε διάφορους τομείς. Η ΑΝΑΞ Α.Ε. αναλαμβάνει την εύρεση του κατάλληλου βοηθητικού προσωπικού, την εκπαίδευση του, την πρόσληψη του, τη διαχείριση της μισθοδοσίας του, καθώς και την επίβλεψη του.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Υπηρεσίες διάθεσης βοηθητικού προσωπικού στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
  • Υπηρεσίες διάθεσης λοιπού προσωπικού στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
  • Υπηρεσίες διάθεσης νοσηλευτικού προσωπικού.
  • Υπηρεσίες τραπεζοκομίας – εστίασης

Επικοινωνία

Οποιαδήποτε απορία, ερώτηση ή πληροφορία επιθυμείτε μην διστάσετε να έρθετε σε επαφή μαζί μας.

Κεντρικά γραφεία: 
Φλέμιγκ 8, Τ.Κ.42100, Τρίκαλα 
Τηλ: 24310 74022, Φαξ: 24310 74786, e-mail: info@anaxae.gr

Υποκατάστημα Αθήνας:
Ιθάκης 79, Τ.Κ. 11251 
Τηλ: 210 8827292, Φαξ: 210 8827210, e-mail: info@anaxae.gr

Υποκατάστημα Θεσσαλονίκης: 
Άρη Βελουχιώτη 29, Τ.Κ. 56121 
Τηλ: 2310 577242, Φαξ: 2310 577243, e-mail: info@anaxae.gr

Ανταπόκριση σε έκτακτες ανάγκες

Πέρα από το συνεργείο καθαρισμού κτιρίων της εταιρείας μας, δημιουργήθηκε μία επί πλέον βάρδια επιφυλακής τα μέλη της οποίας προέρχονται από το προσωπικό που βρίσκεται σε ρεπό, ανάπαυση, άδεια κ.τ.λ. και εργάζεται είτε στην ίδια εργολαβία είτε σε παρακείμενες έχοντας ως αποτέλεσμα την δυνατότητα της άμεσης παρέμβασης σε οποιαδήποτε έκτακτη υπηρεσία καθαριότητας – απολύμανσης σε επείγουσες περιπτώσεις. Η κάθε ομάδα εργαζομένων ειδοποιείται από τον υπεύθυνο διαχείρισης έκτακτων περιστατικών. Με την ειδοποίηση τα μέλη των ομάδων σε καθορισμένο και προσυμφωνημένο χρόνο βρίσκονται στους χώρους ευθύνης του. Υπό την εποπτεία πάντα του προϊσταμένου του χώρου και αναλαμβάνουν δράση.

iso-9001-2008-homeiso-14001-2004-homeiso-18001-2007-homeiso-18001-2007-home