Πέρα από τις αρμοδιότητες καθαρισμού και συντήρησης, η εταιρεία μας αναλαμβάνει την ευθύνη  διάθεσης προσωπικού σε διάφορους τομείς. Η ΑΝΑΞ Α.Ε. αναλαμβάνει την εύρεση του κατάλληλου βοηθητικού προσωπικού, την εκπαίδευση του, την πρόσληψη του, τη διαχείριση της μισθοδοσίας του, καθώς και την επίβλεψη του.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Υπηρεσίες διάθεσης βοηθητικού προσωπικού στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
  • Υπηρεσίες διάθεσης λοιπού προσωπικού στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.
  • Υπηρεσίες διάθεσης νοσηλευτικού προσωπικού.
  • Υπηρεσίες τραπεζοκομίας – εστίασης

Επικοινωνία

Για τυχόν ερωτήσεις, απορίες ή/και επιπλέον πληροφορίες, παρακαλούμε ελάτε σε επαφή μαζί μας.

Κεντρικά Γραφεία:
Φλέμινγκ 8 (2ος όροφος) - Τρίκαλα Θεσσαλίας | Τ.Κ.: 421 31
Τ.: 243 107 4022 | F.: 243 107 4786 | e-mail: info@anaxae.gr

Υποκατάστημα Αθηνών:
Ιθάκης 79 (ισόγειο / ημιόροφος), Άγιος Παντελεήμονας - Αθήνα | Τ.Κ.: 112 51
Τ.: 210 882 7292 | F.: 210 882 7210 | e-mail: info@anaxae.gr

Υποκατάστημα Θεσσαλονίκης:
Πέραν 76 (2ος όροφος), Αμπελόκηποι - Θεσσαλονίκη | Τ.Κ.: 561 23
Τ.: 231 057 7242 | F.: 231 057 7243 | e-mail: info@anaxae.gr

    Ανταπόκριση σε έκτακτες ανάγκες

    Πέρα από το συνεργείο καθαρισμού κτιρίων της εταιρείας μας, δημιουργήθηκε μία επί πλέον βάρδια επιφυλακής τα μέλη της οποίας προέρχονται από το προσωπικό που βρίσκεται σε ρεπό, ανάπαυση, άδεια κ.τ.λ. και εργάζεται είτε στην ίδια εργολαβία είτε σε παρακείμενες έχοντας ως αποτέλεσμα την δυνατότητα της άμεσης παρέμβασης σε οποιαδήποτε έκτακτη υπηρεσία καθαριότητας – απολύμανσης σε επείγουσες περιπτώσεις. Η κάθε ομάδα εργαζομένων ειδοποιείται από τον υπεύθυνο διαχείρισης έκτακτων περιστατικών. Με την ειδοποίηση τα μέλη των ομάδων σε καθορισμένο και προσυμφωνημένο χρόνο βρίσκονται στους χώρους ευθύνης του. Υπό την εποπτεία πάντα του προϊσταμένου του χώρου και αναλαμβάνουν δράση.

    iso-9001-2008-homeiso-14001-2004-homeiso-18001-2007-homeiso-18001-2007-home